Brev:
Stadig natteroderi - 6 mdr.
8. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Stadig natteroderi - 6 mdr.
Hej Helen og godt nytår
Vi har nu i en periode fulgt dine råd ifht. vores kaotiske nætter. Men hun er så vedholdende at det er helt forfærdeligt. Hun vil kun ha`sin mor, og hun sutter løs hele natten. Den sidste uge har vi sovet omkring 3 timer pr. nat og kan snart ikke se ud af øjnene mere.
Nu er det så at jeg har tænkt på om jeg over hovedet er klar til at slippe natteamningen. Jeg får ondt i maven når hun græder hele aftenen. Hun kan blive puttet ved 20.30 tiden og græder så til kl. 02.00, hvor jeg ca. hvert 5.-7.minut er inde og berolige hende. Når klokken så er blevet 02.00 så ender det altid med at jeg hiver babsen frem og i løbet af 30 min. er der ro. Hun er ved at være 6 måneder så måske siger hun selv fra når hun bliver bedre til at spise mere grød af gangen og mere stabilt???? Eller er det mon bare noget jeg håber.
Samtidig tænker jeg om det overhovedet betyder noget at hun ligger og sutter om natten. Hvis bare vi snart får noget søvn, vores vækkeur ringer jo kl. 06.00 hver morgen. Er det ikke bare det jeg vælger at tro på og så kan jeg jo prøve nedtrapningen igen om 1 månedstid?
Hun bliver ammet ca.8 gange i døgnet plus det hun selv lapper i sig om natten, men det sker der vel ikke noget ved eller er det for meget mælk til hendes alder? Hun spiser kun ca.1 spsk. grød 3 gange dagl.
Jeg ved godt at det er den letteste vej vi har valgt at gå, men det er vel også et holdnings spørgsmål, hvor længe man vil natteamme eller hva`??? Vi har trods alt også de andre tre at tage os af.
Med venlig hilsen
Rikke